مردم از اتراق در کنار رودخانه‌های همدان پرهیز کنند 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: مردم از اتراق در مناطق پرخطر و همچنین از چرای دام که احتمال بروز آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب وجود دارد خودداری کنند.

 رضا اخلاص‌مند گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، گذر متناوب امواج ناپایدار از روز ۲۸ اسفند تا جمعه، وقوع باران و رعد و برق به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش بینی می‌شود و احتمال بروز آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب وجود دارد.

او با عنوان اینکه مردم از اتراق در مناطق پرخطر و همچنین از چرای دام در این مناطق خودداری کنند افزود: وزش باد نیز می‌تواند مشکلاتی را برای ساکنان و گردشگران ایجاد کند و احتمال خطر نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: سد‌های هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب‌های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند، اما احتمال طغیان رودخانه‌ها به دلیل بارش‌ها وجود داشته و تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه‌ها به طور جد خودداری کنند.

اخلاص‌مند گفت: نیرو‌های شرکت آب منطقه‌ای در حال آماده باش هستند و در صورت کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان ممکن به محل وقوع حوادث احتمالی برای تاسیسات آبی اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.